مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:152022-01-02سياسي

تفرشی: ترور سردار سلیمانی ذبح حقوق بشر در جهان بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر سید مجید تفرشی، معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با رادیو مقاومت، - سید مجید تفرشی گفت: ترور سردار سلیمانی و همراهان ایشان صرفا یک اقدام ساده ضد حقوق بشری نبود بلکه ذبح حقوق بشر توسط رژیم آمریکا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر سید مجید تفرشی، معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با رادیو مقاومت، اظهار داشت: ترور سردار سلیمانی و همراهان ایشان صرفا یک اقدام ساده ضد حقوق بشری نبود.

این اقدام در ردیف جدی ترین نقض های حقوق بشر در جهان هم از منظر حقوق مکتوب و هم حقوق عرفی بوده و در یک کلام ذبح حقوق بشر توسط آمریکا بود.

تفرشی با اشاره به مسئولیت بین المللی دولت ها، گفت: متعاقب اقدام جنایتکارانه رییس جمهور وقت آمریکا و اقرار وی در روز حادثه، ژوییه 2020 کشور های مختلف جهان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانم کالامارد، گزارشگر وقت سازمان ملل که اتفاقا علیرغم داشتن تفکرات غربی جنایت فوق را غیر قانونی و محکوم دانست، در مقام واکنش به اقدام جنایتکارانه فوق آن را به صورت صریح و بعضا ضمنی (محکومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرشی: ترور سردار سلیمانی ذبح حقوق بشر در جهان بود

تفرشی: ترور سردار سلیمانی ذبح حقوق بشر در جهان بود