مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 14:252022-01-02اجتماعي

برف و باران فردا در اغلب مناطق کشور / سامانه بارشی دیگری هم در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری با اشاره به بارش باران در روز جاری در بخش های مختلف کشور خصوصاً فارس، جنوب بوشهر، غرب هرمزگان، - معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فعال در جنوب کشور روز آینده اغلب مناطق کشور را دربرمی گیرد، گفت: فردا کاهش نسبی دما بین 5 تا 7 درجه در نوار شمالی کشور خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری با اشاره به بارش باران در روز جاری در بخش های مختلف کشور خصوصاً فارس، جنوب بوشهر، غرب هرمزگان، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز آینده فعالیت این سامانه بارشی کل مناطق کشور را دربرمی گیرد و در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب شرق کرمان و شرق خراسان رضوی بارش ها شدت خواهد داشت.

وی ادامه داد: روز آینده در تنگه هرمز و سواحل شرقی هرمزگان دریا مواج و طوفانی است.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا با نفوذ جریانات شمالی به نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما بین 5 تا 7 درجه در این مناطق پیش بینی می شود و در شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف خواهیم داشت.

اصغری افزود: روز سه شنبه 14 دی گستره فعالیت این سامانه بارشی نیمه شرقی کشور را دربرمی گیرد و بارش در جنوب سیستان و بلوچستان شدت دارد و این سامانه به تدریج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران فردا در اغلب مناطق کشور / سامانه بارشی دیگری هم در راه است

برف و باران فردا در اغلب مناطق کشور / سامانه بارشی دیگری هم در راه است