مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 14:402022-01-02اقتصادي

کتابخانه ابتر ماحصل افتتاح عجولانه و بی تدبیر


کتابخانه مرکزی رشت که کار مطالعاتی آن از ابتدای دهه 80 با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده و کار ساخت آن از سال 1383 آغاز شده بود متأسفانه به دلیل عدم اختصاص بودجه کافی در سال های متمادی تا به امروز به طور کامل به بهره برداری نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مردم ایران از صبح های جمعه خوبی را به یاد ندارند و درست در یکی از همین صبح جمعه ها یعنی در هشتم مرداد ماه امسال و در آخرین روزهای خدمت دولت قبل، کتابخانه مرکزی شهر رشت که از آن به عنوان بزرگ ترین کتابخانه عمومی شمال کشور یاد می شد توسط محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس وقت سازمان برنامه وبودجه به بهره برداری رسید تا 50 خدمت مطالعاتی به فرهنگ دوستان گیلانی و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی ارائه دهد.

با افتتاح کتابخانه مرکزی رشت، مسؤولان وقت در آن زمان مدعی شدند که سرانه فضای مطالعاتی در استان گیلان که  27 هزار و 500 متر مربع و مساحت هشت هزار و 200 متر مربع است، با 27 درصد افزایش به 35 هزار و 700 متر مربع رسیده است.

  بنا بر اظهارات پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های استان گیلان کتابخانه مرکزی رشت که کار مطالعاتی آن از ابتدای دهه 80 با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده و کار ساخت آن از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ابتر ماحصل افتتاح عجولانه و بی تدبیر

کتابخانه ابتر ماحصل افتتاح عجولانه و بی تدبیر