مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:452022-01-02اقتصادي

برخورداری از کتابخانه استاندارد حق مردم گیلان است


استاندار گیلان برخورداری از کتابخانه استاندارد را حق مردم این استان دانست و گفت: کاهش ناهنجاری های اجتماعی منوط به توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

- ، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه این استان زادگاه فرهیختگان بسیاری در حوزه ادب و فرهنگ است، اظهار کرد: برخورداری از کتابخانه ای با استانداردهای لازم حق مردم گیلان است.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی رشت، بیان کرد: متأسفانه این ساختمان پس از افتتاح نیمه کاره رها شده و هم اکنون خدماتی به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی و شهرداری رشت مکلف به تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی رشت در سریع ترین زمان ممکن هستند، افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز مکلف به نظارت بر انجام این امر و برنامه ریزی جهت تأمین اعتبار تجهیز این کتابخانه است.

عباسی با بیان اینکه مدیران باید با رویکرد جهادی نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند، تصریح کرد: نباید مسئولیت کارها، به گردن دیگران انداخته شود بلکه همگان با هم افزایی و همکاری، نسبت به رفع مشکلات مربوط به راه اندازی کتابخانه اقدام لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از کتابخانه استاندارد حق مردم گیلان است

برخورداری از کتابخانه استاندارد حق مردم گیلان است