مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 16:052022-01-02سياسي

مراکز محله محور تحکیم خانواده در مساجد اراک آماده راه اندازی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراکز محله محور تحکیم خانواده در مساجد اراک آماده راه اندازی است و امیدواریم با همکاری شهرداری و شورای شهر این اقدام انجام شود.

- ؛ حجت الاسلام مهدی عباسی ظهر یکشنبه در کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک گفت: ابتدا ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت عرض می کنم و یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم که در ایام سالگرد شهادت این سردار سرافراز امت اسلام هستیم.

از شورای محترم اسلامی شهر اراک تشکر می کنم که از ما دعوت کردند تا در قالب نشست های گفتمانی و ارائه گزارش خدمتشان باشیم.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت در کارهای اجرایی و فرهنگی هم گرایی، همدلی و هم افزایی است که و امیدواریم این رویه استمرار داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: فعالیت های مجموعه تبلیغات اسلامی در یک سال و پنج ماه گذشته بر سه محور اصلی ترمیم سرمایه انسانی، بازسازی ساختارهای فرهنگی، و اصلاح روندهای فرهنگی تمرکز داشته است.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: در بخش سرمایه انسانی؛ هیئت های مذهبی، مبلغین و فعالین قرآنی مخاطبان سازمان هستند، اولویت اول ما ترمیم سرمایه های درون سازمانی و برون سازمانی بود لذا مبتنی بر این مسئله اردوهای توانمندسازی را آغاز کردیم و با رعایت محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز محله محور تحکیم خانواده در مساجد اراک آماده راه اندازی است

مراکز محله محور تحکیم خانواده در مساجد اراک آماده راه اندازی است