مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:202022-01-02سياسي

شهید سلیمانی فقط برای خدا کار می کرد


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط برای خدا کار می کرد و این از مهمترین ویژگی های الهی و ملکوتی این سردار شهید بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا فلاح زاده روز یک شنبه 12 دی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان نهاوند در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی جز به خدا و قدرت خدا به هیچ چیز نمی اندیشید و فقط برای خدا کار می کرد و همین ویژگی مهم باعث شد که ایشان شهید سلیمانی شود.

وی با اشاره به این که شهید سلیمانی ولایت مدار بود و ولایت فقیه در قلب او جا داشت، تصریح کرد: شهید سلیمانی انسانی متشرع و مجری دستورات الهی، اهل حساب و کتاب، مردمی و مردم دار بود و از همه مهم تر ایشان برای دفاع از ناموس، جان، مال و اعتقادات مردم جان خودش را فدا کرد.

فلاح زاده ادامه داد: همه ما باید بدانیم که این اسلام و انقلاب ارزان به دست نیامده است و در طول تاریخ امامان، علماء و بزرگان ما برای حفظ اسلام چه زجرهای بزرگی کشیده اند و جان های خود را فدا کرده اند.

وی با بیان این که برای انقلاب اسلامی ایران نیز جان فشانی های زیادی شده است، افزود: امام راحل به تأسی از پیامبر، اسلام نابی را که زیر خروارها آوار مخفی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی فقط برای خدا کار می کرد

شهید سلیمانی فقط برای خدا کار می کرد