مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:452022-01-02سياسي

تولید 58 اثر نقاشی خط و خوشنویسی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی


رییس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی گفت: 58 اثر خوشنویسی و نقاشی خط توسط هنرمندان استان با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

- اظهار کرد: سال گذشته در کارگاه خوشنویسی که در ایام شهادت سردار سلیمانی در بیرجند برگزار شد هفت نفر از هنرمندان عضو انجمن خوشنویسان استان 40 تابلوی نقاشی خط و خوشنویسی با مضامین مربوط به سردار شهید سلیمانی مانند سخن بزرگان، اشعار تولید کردند.

به گفته وی امسال هم در کارگاه خوشنویسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد 30 اثر تولید شد که 15 اثر آن مربوط به حاج قاسم و 15 اثر دیگر درباره دفاع مقدس بود.

وی همچنین از تولید یک تابلو تذهیب و خوشنویسی توسط خانم قریشی از هنرمندان تذهیب کار بیرجند خبر داد و اضافه کرد: این تابلو به فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان سردار قاسمی اهدا شد که وی نیز در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان آن را به خانواده شهید اهدا کرد.

رییس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی ادامه داد: دو اثر نقاشیخط که توسط علی فرسادی هنرمند بیرجندی درباره شهید سردار سلیمانی تولید شده بود سال گذشته در نماز جمعه بیرجند رونمایی شد که یکی از آنها که عکس شهید بود به سپاه استان اهدا شد و اثر دیگر در مرکز بیرجند شناسی شهرداری بیرجند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 58 اثر نقاشی خط و خوشنویسی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی

تولید 58 اثر نقاشی خط و خوشنویسی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی