مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 18:502022-01-02بين الملل

نمایش چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط شهید «سلیمانی»


جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به وحدت ایجاد شده بین آحاد مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط «سردار سلیمانی» به جهانیان نشان داده شد.

- ، سردار حسین نجات شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای انزلی، اظهار کرد: امروز به برکت اقدامات شهید سلیمانی در منطقه محور مقاومت عربستان و اسراییل را محاصره کرده است.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله به فلسطین را داشته باشد موشک های جبهه مقاومت تل آویو را مورد هدف قرار می دهند.

سردار نجات با بیان اینکه امروز محور مقاومت در تلاش برای بیرون راندن آمریکا از منطقه است، ادامه داد: پس از شهادت سردار سلیمانی با تشییع با شکوه سردار و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی ها دو سیلی محکم از جمهوری اسلامی خوردند.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرأت حمله مستقیم به آمریکا را نداشت، اضافه کرد: جمهوری اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی ابهت آمریکا را با شجاعت در منطقه درهم شکست به نوعی که آنها نتوانستند جوابی بدهند.

سردار نجات با اشاره به کمین رزمندگان اسلام برای انتقام از کسانی که دستور ترور سردار سلیمانی را داده بودند افزود: انتقام واقعی روزی است که مسلمانان جهان شاهد بیرون ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط شهید «سلیمانی»

نمایش چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط شهید «سلیمانی»