مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:252022-01-02اقتصادي

توضیح وزارت ورزش درباره نحوه فعالیت زنان در رشته پرورش اندام


گزارش هایی مبتنی بر فعالیت برخی رشته های غیر مجاز و زیر زمینی و به تبع آن بروز رفتارهای پرخطر، مصرف و تزریق مکمل های غیر مجاز دریافت کردم که خطر جدی را در راستای حفظ سلامت بانوان ایجاد کرده است.

- گزارش هایی مبتنی بر فعالیت برخی رشته های غیر مجاز و زیر زمینی و به تبع آن بروز رفتارهای پرخطر، مصرف و تزریق مکمل های غیر مجاز دریافت کردم که خطر جدی را در راستای حفظ سلامت بانوان ایجاد کرده است.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: با توجه به عدم وجود مجوزهای قطعی و نهایی، مقرر شد که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بصورت موقت فعالیت های بانوان را متوقف کند تا پس از بررسی های تخصصی، رشته های مصوب را بصورت قانونی ابلاغ و در مورد رشته هایی هم که بصورت غیرقانونی و زیر زمینی، سلامت بانوان کشورمان را در معرض خطر قرار می دهد، اقدام قانونی توسط مراجع ذیصلاح صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت بانوان در رشته های متعلق به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: انگیزه فعالیت بانوان در رشته های ذیل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با دو هدف پرورش مربیان تخصصی بدنساز در رشته های ورزشی که در حال حاضر در سطح جامعه ورزش بانوان کشور فعال هستند و همچنین بمنظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزارت ورزش درباره نحوه فعالیت زنان در رشته پرورش اندام

توضیح وزارت ورزش درباره نحوه فعالیت زنان در رشته پرورش اندام