مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:252022-01-02سياسي

سردار عراقی: حاج قاسم ذخیره الهی برای سازماندهی مسلمانان علیه کفار بود


رییس پژوهشکده دفاع مقدس در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار ذخیره الهی بود که خداوند نگه داشته بود که روزهای نیاز اسلام بیاید و مسلمانان را علیه کفار و استکبار جهانی سازماندهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عراقی امشب در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه توفیق داشتم در دوران دفاع مقدس و سال های 94 و 95 در هم به آن اشاره کردند که اینچنین فرمان الهی را اجرا کرد و این باعث شد اثربخشی شهادت ایشان بیشتر از زنده بودن ایشان شود، همانطور که در زمان حیاتش دل مستضعفان و دوستان را شاد می کرد و دشمنان را به وحشت می انداخت، شهادتش هم مانند شیشه عطری که بشکند و همه را تحت تاثیر قرار دهد این تاثیرگذاری را دارد.

وی گفت: وقتی در کاب ایشان بودم بسیار تاکید روی ولایی بودن داشتند، قرار بود تعدادی نیروها بیایند برای منطقه حلب، آمار که گرفته بودند، تعدادی بیشتر آمده بودند و حاج قاسم نگران شده بود و به نیروهای انسانی گفتند اینها را باید برگردانید گفتیم، چرا؟ گفتند، من از آقا اجازه گرفتم تا یک سقف مشخصی نیرو بیاوریم و بقیه را برگرداند.

عراقی خاطرنشان کرد: عملیاتی را می خواستیم در فوعه و کفریا در سوریه انجام بدهیم که قفل شد و پیشنهاد دادیم نیم نگاهی داشتیم به نبل و الزهرا برویم عملیات داشته باشیم که هر دو شهر شیعه نشین بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عراقی: حاج قاسم ذخیره الهی برای سازماندهی مسلمانان علیه کفار بود

سردار عراقی: حاج قاسم ذخیره الهی برای سازماندهی مسلمانان علیه کفار بود