مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:302022-01-02سياسي

برگزاری 25 دوره آموزش گردشگری در استان گلستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برگزاری 25 کارگاه و دوره آموزشی حضوری و مجازی باهدف توانمندسازی مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری استان و علاقه مندان به این حوزه در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- یاسر قندهاری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه گردشگری امروز به یک صنعت بزرگ در دنیا تبدیل شده است، اظهار کرد: برای موفقیت در این صنعت بزرگ باید آموزش را به عنوان یک رکن اساسی جدی گرفت و هم به فعالان این حوزه و هم به صورت عمومی آموزش را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت آموزش و اثرگذاری مستقیم آموزش بر رضایت مندی گردشگران، از ابتدای سال جاری تاکنون، 25 دوره و کارگاه آموزشی در سطح استان گلستان برگزار شده است، افزود: این کارگاه ها شامل 11 کارگاه حضوری و 14 دوره مجازی بوده است که برای نیروهای انسانی تأسیسات گردشگری و علاقه مندان به این حوزه برگزار شد.

معاون گردشگریاداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: راهنمایان محلی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری و.

از عناوین مهم ترین دوره های برگزارشده و کارگاه عملی بافت تاریخی، جایگاه حکمی رنگ در پوشاک اقوام، آداب و الگوهای رفتاری در گردشگری، گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 25 دوره آموزش گردشگری در استان گلستان

برگزاری 25 دوره آموزش گردشگری در استان گلستان