مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:452022-01-02اجتماعي

همه مدارس سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی غیرحضوری شدند


مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به صدور هشدار هواشناسی کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان در تاریخ دوشنبه 13 دی ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

- ، اظهار داشت: با هدف پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بارش ها و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در شهرستانها و مناطق استان، کلاس های دانش آموزان در همه پایه ها و مقاطع تحصیلی در مدارس شهری و روستایی در تاریخ 13 دی ماه 1400 به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از آنجایی که امتحانات نهایی دی ماه به صورت هماهنگ کشوری برگزار می گردد بنابراین داوطلبان آزاد و بزرگسال و افرادی که در نوبت دی ماه امتحانات پایه دوازدهم را در پیش دارند امتحان روز دوشنبه سیزدهم دی ماه به قوت خود باقی است، اما امتحانات داخلی دیگر دانش آموزان پس از برگزاری همه امتحانات و در آخرین روزهای دی ماه برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هرگونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس ها و امتحانات دانش آموزان از طریق خبرگزاری ها، سایت و کانال های ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد، از همین روی خانواده ها و اولیای محترم، همکاران ساعی و دانش آموزان عزیز از پرداختن به هرگونه اخبار و شایعات جعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مدارس سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی غیرحضوری شدند

همه مدارس سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی غیرحضوری شدند