مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 20:002022-01-02پزشكي

مقاومت برخی از مردم آبیک در برابر واکسن پذیرفته نیست


مقاومت برخی از مردم شهرستان آبیک برای انجام واکسیناسیون پذیرفته و پسندیده نیست و حفظ شرایط آبی شهرستان ضروری است.

- آبیک - فرماندار شهرستان آبیک گفت: مقاومت برخی از مردم شهرستان آبیک برای انجام واکسیناسیون پذیرفته و پسندیده نیست و حفظ شرایط آبی شهرستان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور، لازم است عموم مردم و همچنین ادارات و اصناف شهرستان آبیک نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون توجه ویژه داشته باشند چرا که همچنان شاهد مقاومت و امتناع برخی افراد برای واکسن زدن هستیم که پذیرفته و پسندیده نیست.

وی وضعیت فعلی شهرستان آبیک را آبی و نتیجه واکسیناسیون دانست و افزود: اصناف و اتحادیه ها باید با جان و دل و حساسیت و وجدان در پیشگیری از ابتلاء به ویروس امیکرون پای کار باشند و با توجه به نزدیکی به شب عید، دستورالعمل های را رعایت کنند تا به وضعیت دو سال اخیر بازنگردیم.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: همه به ویژه اصناف و اتحادیه ها باید برای پیشگیری از شیوع امیکرون و نرسیدن به پیک این سویه، با رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط را کنترل و مدیریت کنند.

احمدپور اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب عید دوست نداریم شرایط افرادی که شغل شان در معرض خطر قرار دارد مانند کسبه و اصناف شهرستان آبیک به هم بریزد و ممنوعیت ها و محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت برخی از مردم آبیک در برابر واکسن پذیرفته نیست

مقاومت برخی از مردم آبیک در برابر واکسن پذیرفته نیست