مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 20:502022-01-02فرهنگي

زمستان متفاوتی را در این نقاشی ها تجربه کنید


با فرا رسیدن زمستان منتخبی از تابلوهای نقاشی مشهوری که با الهام از تغییرات طبیعت در فصل پایانی سال خلق شده اند را معرفی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانه های برفی که از آسمان روی سقف خانه های شهر فرود می آیند، مردمی که با لباس های گرم در معابر برفی قدم می زنند و درختانی که برف همچون ردا شاخه ها و برگ های آن ها را پوشانده است، موضوع آثار مشهور هنرمندان نامداری همچون رنوار ، مونه و ون گوگ هستند.

اسکیت بازها در پارک بولوین اثر پیر اگشوت رنوآر سال 1868 پیر اگوست رنوآر یکی از چهره های اصلی امپرسیونیسم جهان پیرامون خود را نقاشی می کرد.

او در تابلو نقاشی اسکیت بازها در پارک بولوین یکی از فعالیت های زمستانی محبوب پاریسی ها در سال های دور را به نمایش گذاشته است.

بلوار سن دنی اثر کلود مونه در سال 1875 کلود مونه که از مشهورترین نقاشان امپرسیونیست محسوب می شود و برای خلق تابلوهای نقاشی در قالب مجموعه های مختلف شهرت دارد، در تابلو نقاشی بلوار سن دنی فضای زمستانی شهر در نور روز را به تصویر کشیده است.

منظره زمستانی اثر پل گوگن در سال 1879 پل گوگن بیشتر برای خلق آثار امپرسیونیست و بازی با رنگ و مجموعه تاهیتی شهرت دارد اما در این تابلو نقاشی که منظره ای از فصل زمستان را به تصویر کشیده است هنوز می توان ویژگی های امپرسیونیسم را در نقاشی او مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان متفاوتی را در این نقاشی ها تجربه کنید

زمستان متفاوتی را در این نقاشی ها تجربه کنید