مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 21:252022-01-02سياسي

مراسم دهه دوم فاطمیه در 35 نقطه شهرستان گناوه در حال برگزاری است


رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه گفت: در ایام فاطمیه دوم بیش از 35 برنامه در 35 نقطه شهرستان گناوه توسط هیئت های مذهبی، حسینیه ها و مساجد تدارک دیده شده است.

- اظهار داشت: مراسم مختلفی برای ایام فاطمیه توسط هیئت های مذهبی در این شهرستان مانند سایر نقاط کشور تدارک دیده شد که در ایام فاطمیه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در فاطمیه دوم نیز برنامه ریزی و در حال اجرا است.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه افزود: آیین های ویژه ایام فاطمیه به صورت حضوری و مجازی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه اول فاطمیه در بیش از 24 نقطه سطح شهرستان مراسم برگزار شد ادامه داد: برای ایام فاطمیه دوم نیز بیش از 35 برنامه در 35 نقطه شهرستان گناوه توسط هیئت های مذهبی، حسینیه ها و مساجد تدارک دیده شده است که در این ایام در شهر و روستا برگزارمی شود.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه گفت: علاوه بر آیین های روضه خوانی، عزاداری و سخنرانی های مختلف در سطح شهر و روستا برنامه های جانبی مختلفی متناسب با این ایام تدارک دیده است که توسط دلدادگان فاطمی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی گفت: فاطمیه امسال، با دومین سالگرد شهادت شهید سرافراز، سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری گرفته و عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دهه دوم فاطمیه در 35 نقطه شهرستان گناوه در حال برگزاری است

مراسم دهه دوم فاطمیه در 35 نقطه شهرستان گناوه در حال برگزاری است