مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:252022-01-03اجتماعي

آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش به بازار کار متصل نمی شود


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود آموزش های خوبی که مهارت آموزان در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش کسب می کنند، اما مهارت آنان به بازار کار متصل نمی شود و باید به دنبال پر کردن این حقله مفقوده در زنجیره آموزش تا اشتغال مخصوصا برای مهارت آموزان زندانی باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود آموزش های خوبی که مهارت آموزان در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش کسب می کنند، اما مهارت آنان به بازار کار متصل نمی شود و باید به دنبال پر کردن این حقله مفقوده در زنجیره آموزش تا اشتغال مخصوصا برای مهارت آموزان زندانی باشیم.

رخشانی در جلسه هماهنگی آموزش و مهارت آموزی زندانیان و کاهش آسیب های اجتماعی که در اداره کل زندان های استان برگزار شد، ضمن تسلیت دهه فاطمیه و گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت اظهار کرد: سواد در گذشته فقط محدود به خواندن و نوشتن می شد، اما در تعاریف جدید توانایی استفاده از رایانه و تسلط به یک زبان دیگر به مفهوم سواد اضافه و سبب شد بسیاری از کسانی که قبلاً باسواد شناخته می شدند از جرگه باسوادان خارج شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هم اکنون سواد فقط برای دانستن نیست بلکه برای به کار بستن است، افزود: در روایات، احادیث پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش به بازار کار متصل نمی شود

آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش به بازار کار متصل نمی شود