مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:252022-01-03ورزشي

فدراسیون بسکتبال را بدون بدهی تحویل می دهم/ 80 درصد برنامه هایم محقق شد


رییس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه طی چهار سال گذشته 80 درصد برنامه هایش به نتیجه رسیده، تاکید کرد که این فدراسیون بدون بدهی و در شرایط مالی کاملا شفاف در آستانه انتخابات قرار دارد.

- ، فدراسیون بسکتبال از جمله فدراسیون هایی است که در نوبت انتخاباتی قرار دارد.

قرار است انتخابات این فدراسیون 16 دی ماه برگزار شود در حالیکه دوره چهارساله ریاست رامین طباطبایی 23 دی ماه به پایان می رسد.

البته که وی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیونش مجددا کاندیدا شده است تا به قول خودش کارهای نیمه تماش را به سرانجام برساند اما در عین حال او ابراز امیدواری می کند که انتخابات بسکتبال تحت هر شرایطی و با هر نتیجه ای به موقع برگزار شود تا این فدراسیون وارد دوره سرپرستی نشود.

طباطبایی همچنین از دوره چهار ساله مدیریت خود در فدراسیون بسکتبال دفاع کرد و با بیان اینکه اینکه 80 درصد برنامه هایش طی این مدت محقق شده در مورد آنها توضیح داد و تاکید کرد که امور مالی و اینکه در آستانه انتخابات همه مسائل شفاف است را نقطه قوت این فدراسیون عنوان کرد.

همه اقدامات انتخاباتی انجام شده جز تایید صلاحیت ها رییس فدراسیون بسکتبال در گفتگو باخبرنگار مهر در رابطه با انتخابات این فدارسیون و اقدامات انجام شده برای آن گفت: تمام اقداماتی که باید برای برگزاری به موقع ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون بسکتبال را بدون بدهی تحویل می دهم/ 80 درصد برنامه هایم محقق شد

فدراسیون بسکتبال را بدون بدهی تحویل می دهم/ 80 درصد برنامه هایم محقق شد