مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:352022-01-03اجتماعي

نامه شهرداری برای واگذاری مدیریت النگدره در فضای مجازی به ما رسید


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: نامه شهرداری گرگان مبنی بر واگذاری مدیریت النگدره در فضای مجازی نه در اتوماسیون اداری و روز جمعه تنظیم و برای ما ارسال شده است.

- ، عبدالرحیم لطفی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: برای رفاه حال شهروندان پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران در ابتدا به صورت قراردادهای یک ساله تا دو ساله به شهرداری گرگان واگذار شد که نهایتاً در قالب طرح با توجه به بیلان این واگذاری 15 ساله شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی نهایت همکاری را در قالب قرارداد با شهرداری داشته است، افزود: اساس استفاده این پارک ها حفاظت از آنها است و همچنین برای مدیریت بهینه، طرحی تدوین شده که دخالت در این پارک ها را از حالت طبیعی خارج نکند.

لطفی در خصوص قطع درختان خطرساز در پارک گفت: با وجود سابقه تلخ در گذشته که متاسفانه چند تن از شهروندان از جمله یک کودک سه ساله جان خود را در برخورد با این درختان از دست داد برای جلوگیری از تکرار این حوادث بر حسب قانون باید این درختان خطر ساز سامان دهی شوند و اداره کل منابع طبیعی هم با توجه به مفاد قرارداد برای جلوگیری از تکرار هرگونه حادثه مشابه برای اجرای آن ضرب الاجل تعیین کرد که متاسفانه شهرداری آن را فشار بر این ارگان خطاب کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه شهرداری برای واگذاری مدیریت النگدره در فضای مجازی به ما رسید

نامه شهرداری برای واگذاری مدیریت النگدره در فضای مجازی به ما رسید