مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:352022-01-03سياسي

گاز نیروگاه تبریز بعد از تأخیر چندین روزه مجددا وصل شد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: چند روزی بود که به علت خطر قطعی گاز خانگی، گاز نیروگاه تبریز قطع شده و مازوت استفاده می شد اما با پیگیری های ما از ساعت 15 روز یکشنبه، - 12 دی ماه مجددا بعد از وقفه چندین روزه گاز به نیروگاه تبریز رسید.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طبق وعده های قبلی در صورت کمبود گاز و خطر قطعی گاز خانگی قرار بود گاز نیروگاه تبریز قطع شده و مازوت استفاده شود که طبق گفته ی مسئولین این اتفاق در چند روز اخیر رخ داد بنابراین گاز نیروگاه تبریز قطع شده بود.

وی ادامه داد: با پیگیری از سوی ما و افزایش فشارهای تحمیلی چراکه قرار شد تا سوال ما به صحن علنی مجلس شورای اسلامی رود، از روز یکشنبه مجددا گاز به نیروگاه تبریز وصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: ما هم درک می کنیم که اگر خطر قطعی گاز خانگی باشد، باید حتما از مازوت استفاده کرد اما مهمترین موضوع، رعایت عدالت است؛ اگر کمبود گاز به شرایط حاد رسیده باید تمامی نیروگاه های کشور از مازوت استفاده کنند.

متفکر آزاد همچنین متذکر شد: به علت اعتراضاتی که در چند روز اخیر داشتیم مبنی بر اینکه با وجود کمبود گاز هنوز تعدادی از نیروگاه های کشور از گاز خانگی استفاده می کنند، این نیروگاه ها نیز فک پلمب شده و طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز نیروگاه تبریز بعد از تأخیر چندین روزه مجددا وصل شد

گاز نیروگاه تبریز بعد از تأخیر چندین روزه مجددا وصل شد