مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 05:252022-01-03سياسي

شهید سلیمانی پرورش یافته مسجد بود


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسجد محلی برای شکل گیری نفوذ معنوی مؤمنان است، گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب مسجد بود.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی که در مسجد الرسول(ص) خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: مسجد الرسول(ص) منطقه پشته در زمان جنگ تحمیلی در فعالیت های جهادی، دینی، فرهنگی و ایمانی نامی شناخته شده بوده و کارنامه درخشانی دارد وی با اشاره به اینکه مسجد الرسول(ص) منطقه پشته در دوران دوران دفاع مقدس جوانان مؤمن انقلابی را تربیت کرد و امروز نیز فعالیت مؤثری دارد، ادامه داد: حضور جوانان مؤمن انقلابی و معنویت گرا باعث رونق مسجد و محور مسجد امام جماعت است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه هیئت امنا، کانون های فرهنگی و هنری و بسیج باید حول امام جماعت باعث پویایی مسجد شوند، خاطرنشان کرد: اولین مسجد در اسلام با نام قبا و با هدف محل اجتماع مؤمنان بنا شد کمااینکه مسجد محلی است که آنجا نفوس معنوی مؤمنان و جوانان ما ساخته و پرداخته شود و معرفت افزایی و بصیرت افزایی از درون مسجد شکل می گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: کسانی مانند سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب مسجد بودند و نفوس معنوی آنان در مسجد پرورش یافته و بعد از آن تحت عنوان دفاع مقدس به کمال و رشد مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی پرورش یافته مسجد بود

شهید سلیمانی پرورش یافته مسجد بود