مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 05:552022-01-03حوادث

انهدام باند سارقان سیم برق در قزوین با 120 فقره سرقت


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 11 نفره سرقت سیم برق و کشف 120 فقره سرقت سیم هوایی در شهرستان های قزوین و آبیک خبر داد.

- سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به سرنخ هایی از دست داشتن 2 سارق سابقه دار خودرو در این خصوص رسیدند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضایی آن ها دستگیر و در تحقیقات پلیس به 120 فقره سرقت سیم برق با همکاری 9 تن دیگر در شهرستان های قزوین وآبیک اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: سارقین با خودروهای 206، پراید و پیکان وانت و با پلاک های مسروقه با استفاده از متهمان زن در پوشش خانواده در نیمه های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می کردند.

وی تصریح کرد: هر 9 نفر همدست متهمان در عملیات سریع و غافلگیرانه پلیس در شهرستان های قزوین و آبیک دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

عبدالمالکی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته مالخر این اموال در یک گاراژ ضایعاتی در یکی از خیابان های شهر قزوین دستگیرشده است، اشاره کرد: با اعتراف وی به خرید 120 فقره سیم مسروقه، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان سیم برق در قزوین با 120 فقره سرقت

انهدام باند سارقان سیم برق در قزوین با 120 فقره سرقت