مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:402022-01-03دانش

بررسی مزایا و معایب خصوصی سازی نظام آموزش عالی در ایران در کرسی آزاداندیشی دانشجویی


کرسی آزاداندیشی «طرح حکمت» با حضور دو گروه از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی همدان با موضوع «خصوصی سازی نظام آموزش عالی در ایران؛ - ایسنا/همدان کرسی آزاداندیشی طرح حکمت با حضور دو گروه از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی همدان با موضوع خصوصی سازی نظام آموزش عالی در ایران؛ معایب و مزایا در جهاددانشگاهی همدان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرسی آزاداندیشی طرح حکمت با بررسی موضوع خط مشی جمهوری اسلامی در آموزش عالی و با محوریت خصوصی سازی نظام آموزش عالی در ایران معایب و مزایا با حضور دو گروه از دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی همدان، 12دی ماه، ساعت 15 در سالن اجتماعات مرحوم کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی همدان برگزار شد.

کمیل سرمدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و مسئول قرارگاه مقابله با کرونا به عنوان موافق موضوع مطرح شده در این جلسه، اظهار کرد: آموزش دولتی یک آموزش تمرکزگراست، تهران برای کل مسائل آموزشی کشور تصمیم گیری می کند و تنها با در نظر گرفتن مشکلات بومی تهران برای کل کشور تصمیمات گرفته می شود که موجب ایجاد بی عدالتی می شود.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه منفی نسبت به خصوصی سازی قابل درک نیست، توضیح داد: ما باید متناسب با سیستم های آموزشی دنیا پیش برویم، حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مزایا و معایب خصوصی سازی نظام آموزش عالی در ایران در کرسی آزاداندیشی دانشجویی

بررسی مزایا و معایب خصوصی سازی نظام آموزش عالی در ایران در کرسی آزاداندیشی دانشجویی