مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:552022-01-03ورزشي

همدلی ؛ اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد


سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان این که عملکرد ما در دور نخست لیگ برتر رضایت بخش بود، گفت: آن اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان این که عملکرد ما در دور نخست لیگ برتر رضایت بخش بود، گفت: آن اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد،"همدلی است" این که فرقی نداشته باشد کدام تیم از خوزستان در مسابقات حاضر می شود و نیز مهم نباشد چه کسانی بالای سر این تیم ها هستند.

رضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص عملکرد تیم نفت امیدیه در دور نخست لیگ برتر واترپلو کشور اظهارکرد: عملکرد ما در دور نخست رضایت بخش بود اما نتیجه ای که گرفتیم هنوز چیزی نیست که ما دنبال آن بودیم و برای آن هدف گذاری کردیم.

البته با توجه به این که مسابقات در چهار یا پنج روز متوالی انجام می شود و هر روز صبح یا بعد از ظهر تیم بازی دارد قاعدتا لازم است بازیکنان از آمادگی جسمانی کامل برخوردار باشند.

وی افزود: شرایط کشور از نظر همه گیری کوید 19 در حال بهتر شدن است و استخرها کم کم در حال فعال شدن هستند اما همه گیری کرونا و محدودیت ها در استفاده از استخرها باعث شد بازیکنان در این دوره از شرایط آرمانی خود نسبت به سال های گذشته دور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی ؛ اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد

همدلی ؛ اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد