مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:002022-01-03ورزشي

جزییات دستورالعمل وزارت ورزش درباره بدنسازی بانوان


وزارت ورزش روز گذشته طی دستورالعملی تمام فعالیت های مربوط به بدنسازی در بخش بانوان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ایلنا، روز گذشته طی نامه ای ازسوی وزارت ورزش به ادارات کل استان های کشور مقرر شد هرگونه فعالیت بانوان نظیر برگزاری دوره مربیگری و داوری، اردو تدارکاتی و مسابقات در رشته های زیر نظر فدراسیون بدنسازی به دلیل نداشتن مجوز کتبی تا اطلاع ثانوی غیرقانونی است.

بدنسازی بانوان در ایران از آن دست رشته هایی است که هیچوقت به طور جدی سر و شکل پیدا نکرده و به دلیل اینکه در طول این سال ها فعالیت در این حوزه بیشتر به صورت غیر رسمی و بدون مجوزهای قانونی صورت گرفته بارها با حواشی مختلفی روبرو شده و نسبت به آن برخوردهایی صورت گرفته است.

اگرچه بدنسازی به عنوان یکی از رشته های مادر در ورزش شناخته می شود ولی حساسیت های موجود و محدودیت های قانونی در این میان مشکلاتی به وجود آورده و از طرفی مطالبه و استقبال از این رشته در بین برخی از بانوان باعث شده شاهد اعتراض به چنین روندی باشیم.

در این میان بارها شاهد این بودیم که بدنسازی بانوان که به صورت غیر رسمی و بدون اخذ مجوزهای قانونی برگزار می شده و درز کردن اخبار آن به رسانه ها حاشیه هایی ایجاد کرده و افراد متخلف در این خصوص مورد برخورد قانونی قرار گرفتند و هر بار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستورالعمل وزارت ورزش درباره بدنسازی بانوان

جزییات دستورالعمل وزارت ورزش درباره بدنسازی بانوان