مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:052022-01-03سياسي

پرس تی وی در پوشش خبری مذاکرات هسته ای بسیار موفق عمل کرد


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ حسن هانی زاده کارشناس سیاست خارجی و روابط بین الملل درباره تغییرات به وجود آمده در تعاملات بین المللی پس از به روی کار آمدن دولت سیزدهم توضیح داد: - حسن هانی زاده گفت: شبکه پرس تی وی توانست صدای ملت ایران را علیرغم همه کارشکنی هایی که برای خبرنگاران این رسانه در امریکا و اروپا ایجاد می شود، به گوش جهانیان برساند و با اتخاذ سازوکار های زبان هوشمند رسانه ای بسیاری از جریان سازی های رسانه ای را خنثی کند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ حسن هانی زاده کارشناس سیاست خارجی و روابط بین الملل درباره تغییرات به وجود آمده در تعاملات بین المللی پس از به روی کار آمدن دولت سیزدهم توضیح داد: دولت سیزدهم در حالی به قدرت رسید که روند مذاکرات ایران و کشور های 4+1 دردولت سابق پس از 6 دوره مذاکرات در وین با ناکامی مواجه شد.

زیاده خواهی فرانسه، انگلیس و المان موجب شد تا روند مذاکرات به خروجی قابل قبولی منجر نشود.

اما با پیروزی دکتر ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی اساسی در گفتمان دولت سیزدهم بوجود آمد و یکی از سیاست های این دولت بازتعریف روابط خود با کشور های منطقه بود.

بهبود نسبی روابط بین ایران و امارات، قرار داد سواپ گازی بین ایران، ترکمنستان و اذربایجان، سفر دوره ای اقای علی باقری کنی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس تی وی در پوشش خبری مذاکرات هسته ای بسیار موفق عمل کرد

پرس تی وی در پوشش خبری مذاکرات هسته ای بسیار موفق عمل کرد