مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:052022-01-03اقتصادي

الگوی جهانی «کارویا»/ سابقه موفقی در این نوع برنامه سازی نداشتیم


کارگردان «کارویا» درباره این برنامه و مدل آن بیان کرد که چون مدل موفقی از برنامه های کارآفرینی و استارتاپی در ایران نبوده است از مدل جهانی آن ایده گرفته اند.

- با اشاره به ایده ساخت این مسابقه کارآفرینی بیان کرد: ایده اولیه کارویا تولید یک مجموعه تلویزیونی برای معرفی فرصت های اقتصادی ایران بود، این ایده کم کم در اتاق های فکر و طراحی برنامه پر و بال گرفت تا در انتها به این نتیجه رسیدیم که آینده اقتصاد و فناوری ایران به شرکت های دانش بنیان گره خورده است، به همین خاطر با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری سراغ این شرکت ها رفتیم و کارویا متولد شد.

وی درباره تمایز این مسابقه کارآفرینی با مسابقه های دیگر مثل میدون عنوان کرد: برنامه های کارآفرینی زیادی در تلویزیون ساخته و پخش شده است، اما تمام این برنامه ها مانند میدون ، کارساز ، شتاب شو و… همه یک گونه مسابقه برای کارآفرین هایی هستند که بیشتر آنها هنوز از مرحله شتاب دهی گذر نکردند و در حقیقت این برنامه ها بیشتر دنبال ایده ها و طرح های جذاب بودند.

مهرنیا اضافه کرد: شرکت های موفق در برنامه آنها حضور نداشتند و در حقیقت این جنس برنامه ها بیشتر حالت یک شتاب دهنده یا کارخانه نوآوری را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی جهانی «کارویا»/ سابقه موفقی در این نوع برنامه سازی نداشتیم

الگوی جهانی «کارویا»/ سابقه موفقی در این نوع برنامه سازی نداشتیم