مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:102022-01-03اقتصادي

20میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب کالپوش در نظر گرفته شد


فرماندار میامی با بیان اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی کالپوش در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبارات برای فاضلاب شهرک جدید التاسیس اختصاص می یابد.

- ، ضمن اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات خانه های دچار رانش شده کالپوش با حضور مقامات استانداری سمنان بیان کرد: در این نشست مقرر شد تا پیگیری های جدی تری در زمینه تکمیل شهرک جدید حسین آباد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بر اثر رانش زمین، خساراتی به اماکن عمومی، جاده ها و راه ها، تأسیسات و خانه های مردم وارد شد، افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل 100 واحد ساختمان در حال احداث در شهرک جدیدالتاسیس روستا در فاز اول، با حضور معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری اختصاص یافت.

فرماندار میامی با بیان اینکه اقدامات در دستور کار قرار دارد تا ساکنان مناطق قرمز روستا را در شهرک جدید استقرار دهیم، بیان کرد: در خصوص آماده سازی زیرساخت های شهرک جدیدالتاسیس روستا نیاز است تا با یک نگاه ویژه، با قید فوریت به سرانجام برسد.

ملایری با بیان اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار متشکل از بخشی از محل منابع استانی با قول مساعدت استاندار و بخشی با قول مساعد نماینده شاهرود و میامی در مجلس در خصوص بحث فاضلاب شهرک جدیدالتاسیس اختصاص یابد، تاکید کرد: امیدواریم به زودی بتوانیم شاهد تکمیل پروژه ها در کالپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب کالپوش در نظر گرفته شد

20میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب کالپوش در نظر گرفته شد