مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:152022-01-03اجتماعي

شناسایی افراد بی سواد؛ مهم ترین دغدغه سوادآموزی در ماه نشان


شناسایی افراد بی سواد، از مهم ترین دغدغه های سوادآموزی در این شهرستان است.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش وپرورش ماه نشان گفت: شناسایی افراد بی سواد، از مهم ترین دغدغه های سوادآموزی در این شهرستان است.

مهدی صیادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش های صورت گرفته طی سال های اخیر در حوزه سوادآموزی ماه نشان، اظهار کرد: با همین تلاش ها توانسته ایم درصد زیادی از بی سوادهای منطقه را شناسایی، جذب و باسواد کنیم.

وی با اشاره به مهم ترین چالش های پیش روی ریشه کنی بی سوادی در ماه نشان، عنوان کرد: بی سوادی در این شهرستان به سبب برخی عوامل و مشکلات، آمار قابل توجهی داشت که در سال های گذشته با کاهش مناسب این آمار مواجه بوده ایم اما برای ریشه کنی کامل بی سوادی، مشکلاتی از جمله شناسایی بی سوادها داریم.

صیادی ادامه داد: پس از شناسایی نیز جذب بی سوادها و ایجاد علاقه و انگیزه در آن ها برای شرکت در کلاس ها مشکل دیگری است که آموزش دهنده ها را با چالش مواجه کرده است.

این مسئول با اشاره به مهم ترین راهکار برای رفع مشکلات حوزه سوادآموزی، ادامه داد: مشکلات عمده ما در شناسایی و جذب سوادآموزان است که اکثر این افراد به دلیل مشغله های مختلف امکان حضور در کلاس ها و یا انگیزه کافی ندارند، به همین خاطر همکاری سایر ادارات و ارگان ها در شناسایی این افراد کمک بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی افراد بی سواد؛ مهم ترین دغدغه سوادآموزی در ماه نشان

شناسایی افراد بی سواد؛ مهم ترین دغدغه سوادآموزی در ماه نشان