مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:202022-01-03حوادث

اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در استان زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان، از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این طرح 13 اراذل و اوباش تحت تعقیب مقام قضایی و پلیس دستگیر شدند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان، از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این طرح 13 اراذل و اوباش تحت تعقیب مقام قضایی و پلیس دستگیر شدند.

سردار رحیم جهانبخش صبح امروز (13 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور ارتقای احساس امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی و ارتقای امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل و اوباش به مدت 72 ساعت و با هماهنگی قضایی و نیز با بهره مندی از توان عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح و با اشرافیت کامل اطلاعاتی، مخفی گاه 13 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و تحت تعقیب مقام قضایی و پلیس، شناسایی شد که همه این افراد در عملیات مقتدرانه پلیس در استان زنجان دستگیر شدند.

جهانبخش با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را بر هم بزنند، گفت: قمه کشی، قدرت نمایی، ایجاد راه بندان، ایجاد رعب و وحشت، از جمله جرایم اراذل و اوباش دستگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در استان زنجان

اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در استان زنجان