مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:352022-01-03سياسي

برنامه ریزی برای دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه ریزی های دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد: - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به برنامه ریزی های دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خواستار تسهیل اعطای وام به زائران دانشگاهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه ریزی های دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد: حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، در دیدار با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص برنامه ریزی های دوره جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات توضیحاتی ارائه و خواستار پیگیری جهت تسهیل در اعطای وام به زائران دانشگاهی شد.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز ضمن بیان رویکرد های بعثه مقام معظم رهبری درباره دوره جدید اعزام زائران به عتبات عالیات بر تسهیل در پرداخت وام تاکید و مساعدت و پیگیری های سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات

برنامه ریزی برای دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات