مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:552022-01-03سياسي

مکتب سلیمانی بهترین مسیر برای جوانان است/مذاکرات برد برد نیست


معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: مکتب قاسم سلیمانی بهترین مکتب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده ایران است.

- ، سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی صبح دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شیراز بیان کرد: قاسم سلیمانی زمانی به این جایگاه رفیع دست یافت که انتخاب درستی در زندگی داشت و توانست به جایگاهی دست یابد که محبوب تمام مردم ایران شود.

وی اضافه کرد: موضوع انتخاب صحیح موجب شده تا شهدای انقلاب تبدیل به شهدایی شاخص در کشور شوند شهدای انقلاب نظیر شهید باکری، باقری و سلیمانی تنها تنی چند از این شهدای شاخص انقلاب اند.

سردار اسدی افزود: مکتب قاسم سلیمانی بهترین مکتب برای فراگیری علوم اجتماعی و اعتقادی است و تمامی فعالیت های که قاسم سلیمانی در طول زندگی انجام داد آموزه های مناسبی برای جوانان و نسل های آینده ایران است.

وی اضافه کرد: قاسم سلیمانی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی جنگیدن را تمام نکرد و در عرصه های مختلف و نقاط حساس حضور پر رنگی در دفاع از کشور داشت این در حالی است که شهید قاسم سلیمانی برای هیچگاه در دفاع از کشور کوتاهی نکرد و همواره برای حفظ جان مردم ایران در تلاش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی بهترین مسیر برای جوانان است/مذاکرات برد برد نیست

مکتب سلیمانی بهترین مسیر برای جوانان است/مذاکرات برد برد نیست