مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:052022-01-03سياسي

ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی باید در نظام تربیتی دانشگاهیان الگو قرار گیرد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، در جمع اساتید بسیجی استان کرمان از شهید سلیمانی به عنوان الگویی مناسب جهت ارائه به اساتید و دانشجویان یاد کرد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، در جمع اساتید بسیجی استان کرمان از شهید سلیمانی به عنوان الگویی مناسب جهت ارائه به اساتید و دانشجویان یاد کرد.

دکتر ابراهیم صالحی عمران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابعاد مختلف شخصیتی عقلانی و اجتماعی ایشان را بسیار فوق العاده توصیف کرد و گفت: شهید سلیمانی در عین اینکه فردی نظامی بود، از لحاظ عاطفی در سطح بسیار بالا و نماینده یک فرد تربیت یافته مکتب اسلام بود.

وی، سردار سلیمانی را الگوی بسیار مناسبی در محیط دانشگاه معرفی و عنوان کرد: مهم ترین عامل پیشرفت و تعالی یک جامعه منابع انسانی آن جامعه است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از بعد دانشی و فنی، شهید بزرگوار را یک ثروت و سرمایه انسانی دانست و گفت: تکنیک های دانشی و فنی شهید قاسم سلیمانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و سال های مبارزه با داعش بسیار مؤثر بود.

وی به خصوصیات انسانی، اجتماعی و اخلاقی شهید سلیمانی به عنوان سرمایه و ثروت انسانی ایشان یاد کرد و افزود: رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای فقط تربیت تکنیکال نیست؛ در کنار این رسالت، الگوسازی، شخصیت سازی و توجه فوق العاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی باید در نظام تربیتی دانشگاهیان الگو قرار گیرد

ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی باید در نظام تربیتی دانشگاهیان الگو قرار گیرد