مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:052022-01-03سياسي

انتظارات مردم از مدیران برای حل مشکلات افزایش یافته است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: با وجود سردارانی چون شهید سلیمانی، انتظار مرم از مدیران افزایش یافته و باید برای رساندن خود به این انتظارات تلاش کنیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: با وجود سردارانی چون شهید سلیمانی، انتظار مرم از مدیران افزایش یافته و باید برای رساندن خود به این انتظارات تلاش کنیم.

سرهنگ سید شمس الدین موسوی صبح امروز (13 دی ماه) امروز در یادواره شهدای شهر هیدج که به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: راه و مسیر سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب برای همگان بوده و مردم باید سیره و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه بر عهده همه آحاد جامعه است و بنا به تاکیدات امام راحل این موضوع کمتر از شهادت نیست و باید فرهنگ ایثارگری در جامعه بیشتر ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به دوران فعالیت و تلاش سردار سلیمانی در دوره های مختلف تاریخی و حضور در هشت سال دفاع مقدس تا ایجاد جبهه مقاومت و اتحاد بین اقشار مختلف جامعه، عنوان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های سردار سلیمانی خصوصیت پیروی از خط ولایت در موضوعات مختلف داخلی و خارجی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات مردم از مدیران برای حل مشکلات افزایش یافته است

انتظارات مردم از مدیران برای حل مشکلات افزایش یافته است