مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:102022-01-03اقتصادي

انتقال بخشی از بازرسان صمت فارس به جهادکشاورزی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که با توجه به واگذاری اختیارات این سازمان در بحث نظارت بر بخشی از بازار، شماری از نیروهای بازرسی صمت به جهاد کشاورزی منتقل شدند.

- حمیدرضا ایزدی دوشنبه 13 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان صمت آماده همکاری همه جانبه و انتقال تجربیات خود در حوزه کنترل بازار به جهاد کشاورزی است، گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع، تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسئولیت نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت این سازمان به سازمان جهاد کشاورزی مامور شده اند و با این سازمان همکاری خواهند کرد.

ایزدی کنترل صحیح بازار را نیازمند توجه به سه شاخص اصلی تامین، توزیع و نظارت دانست و گفت: با تصمیم دولت و در چارچوب قانون انتزاع، نظارت بر حوزه تولیدات بخش کشاورزی از چرخه تولید تا توزیع در اقلام کالایی نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز، گندم، برنج و تمامی اقلام مرتبط به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده و امیدواریم شاهد مدیریت مناسب بازار توسط این سازمان باشیم.

ایزدی افزود: سازمان صمت آماده همکاری همه جانبه و انتقال تجربیات خود در حوزه کنترل بازار به سازمان جهاد کشاورزی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بخشی از بازرسان صمت فارس به جهادکشاورزی

انتقال بخشی از بازرسان صمت فارس به جهادکشاورزی