مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:252022-01-03سياسي

شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشاند


خون سردار سلیمانی چنان ثمری داشت که دشمنان را در ترس و ذلت فرو برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این روزها سالگرد شهادت مردی است که به واسطه وجود او در زمان حیاتش جوانان بسیاری با مکتب اهل بیت (ع) آشنا شدند و انسان های فراوانی به سوی خدا روانه شدند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم برای رضای خدا هیچگاه نیاسود و برای اجابت فرمان ولی خدا جان خود را تقدیم کرد، افزود: شهادت سرداری است که به واسطه اخلاصش مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد و مسلمان و غیرمسلمان برای از دست دادنش اشک ریختند.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت، بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشانده است، گفت: در گوشه گوشه این عالم خاکی نه تنها در کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت، بلکه در آمریکا، اروپا، آفریقا و جنوب شرقی آسیا هر انسان آزاده ای به نام او افتخار می کند.

وی ابراز کرد: یکی از برکات خون حاج قاسم حضور مردم در صحنه انتخابات بود که منجر به انتخاب دولتی انقلابی شد و حتماً شهادت حاج قاسم در این حضور قابل و شایسته اثرگذار بود.

استاندار قم تصریح کرد: امروز انتظار حاج قاسم از ما مسئولان خدمتگزاری بی منت و انتظار او از مردم پای نظام اسلامی و ولی امر ایستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشاند

شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشاند