مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:352022-01-03حوادث

امدادرسانی به 32 خودروی گرفتار در برف در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش های 24 ساعت گذشته، گفت: نیروهای هلال احمر به 32 خودروی گرفتار در برف در استان امدارسانی کرده اند.

- با بیان اینکه در شبانه روز گذشته به 32 خودروی گرفتار در برف امداد رسانی شده است، اظهار کرد: 58 نفر و 15 خانواده در این خودروها دچار مشکل شده بودند که با ورود تیم های هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی عنوان کرد: این عملیات ها در شهرستان های شهرکرد ، بروجن ، کیار و لردگان انجام شده است.

فعالیت 21 پایگاه امدادی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این 32 عملیات 28 نیروی امدادی با هفت دستگاه آمبولانس، یک خودرو نجات و دو دستگاه خودرو کمک دار به یاری افراد گرفتار در برف شتافتند.

کیانی با بیان اینکه 21 پایگاه امدادی در سطح محورها مواصلاتی استان فعال هستند، افزود: در هر پایگاه پنج نیروی امدادی به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.

وی به شعبه های گروه پیش امداد مستقر در هفت شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان های بن ، سامان و خانمیرزا از گروه های پیش امداد بی بهره هستند.

20 درصد خودروهای هلال احمر چهارمحال و بختیاری فرسوده است مدیر عامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 104 خودرو در اختیار گروه های امدادی استان است، اظهار کرد: از این تعداد 60


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 32 خودروی گرفتار در برف در چهارمحال و بختیاری

امدادرسانی به 32 خودروی گرفتار در برف در چهارمحال و بختیاری