مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:452022-01-03سياسي

مزار یکی از شهدای همراه سردار سلیمانی در جنوب تهران گلباران شد


مردم مؤمن و شهیدپرور ری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، مزار شهدای مدافع حرم به ویژه شهید « وحید زمانی نیا» از همراهان حاج قاسم را گلباران کردند.

- ری- مردم مؤمن و شهیدپرور ری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، مزار شهدای مدافع حرم به ویژه شهید وحید زمانی نیا از همراهان حاج قاسم را گلباران کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم گلباران مزار شهدای مدافع حرم ری به ویژه شهید وحید زمانی نیا از شهدای همراه حاج قاسم، صبح دوشنبه و هم زمان با دومین سالروز شهادت سردار دل ها با حضور جمع کثیری از مؤمنان و مردم قدرشناس این شهرستان و مسئولین ری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

مردم ولایی و مؤمن ری در این مراسم با اهدا گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و شهید وحید زمانی نیا ادای احترام کردند.

عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در این مراسم طی سخنانی گفت: 110 برنامه بزرگداشت شهادت سردار دل ها در شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، شهید ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی عراق و دیگر همرانشان از جمله شهید وحید زمانی نیا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار یکی از شهدای همراه سردار سلیمانی در جنوب تهران گلباران شد

مزار یکی از شهدای همراه سردار سلیمانی در جنوب تهران گلباران شد