مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:452022-01-03اقتصادي

تمهیدات لازم برای مهار سیلاب احتمالی در چابهار اندیشیده شده است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم برای مهار سیلاب و بارندگی های احتمالی پیش رو در تمامی شهرها و روستاهای حوزه سواحل مکُران اندیشیده شده است.

- ، رحمدل بامری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در فرمانداری چابهار اظهار داشت: احتمال سیل، توفان و بالا آمدن آب در دریا و بارش زیاد باران وجود دارد و نباید دستگاه های خدمات رسان در بحث تأمین نیازهای مردم با مشکل مواجه شوند و یا ناهماهنگی وجود باشد.

وی تأمین به موقع نان، سوخت، مواد غذایی و همچنین آمادگی و هماهنگی ماشین آلات بخش خصوصی و دولتی و سایر نیازمندی های مردم در مواقع بحران را مورد تاکید قرار داد و خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: مکان های امن پیش بینی شده برای خسارت دیدگان ناشی از سیل احتمالی بررسی و امکانات لازم برای اسکان فراهم شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی فرم های مربوط به برآورد خسارات را تکمیل و به موقع به استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کنند تا برای جبران خسارت ها اقدام شود.

وی بر تأمین ژنراتور و دستگاه های تولید برق برای مواقع ضروری و قطع برق در روزهای بارندگی پیش رو در بیمارستان امام علی (ع) چابهار تاکید و خاطرنشان کرد: چنانچه برق قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای مهار سیلاب احتمالی در چابهار اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای مهار سیلاب احتمالی در چابهار اندیشیده شده است