مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:502022-01-03فرهنگي

اجرای آنلاین یک نمایش همزمان با اجرای صحنه ای


نمایش سه گانه پاریسی به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی برای اولین بار در کشور، همزمان با اجرای صحنه ای به صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.

- نمایش "سه گانه پاریسی" به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی برای اولین بار در کشور، همزمان با اجرای صحنه ای به صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر پوشه، این گروه در آخرین اثر خود به صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.

بر این اساس، نمایش سه گانه پاریسی به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روزهای 13،14،16و 17 دی ماه، ساعت 20، همزمان با اجرای صحنه ای، برای اولین بار به صورت آنلاین و مجازی از سایت آپارات پخش می شود.

آقاخانی سرپرست و موسس گروه تئاتر پوشه در این باره عنوان کرد: نمی دانم این خدمت رسانی گروه پوشه به هموطنان تئاتردوست در استان ها و شهرستان های مختلف چقدر موفق و مفید خواهد بود.

اما معتقدم با این کار مرزهای جدیدی را در مجازی کردن تئاتر زنده گشوده ایم که برای من و گروهم دستاوردی کلان محسوب می شود و امیدوارم جریان ساز باشد، با توجه به اینکه در کشور هیچ سابقه ای برای این کار وجود ندارد و ما برای نخستین بار این تجربه را عملی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آنلاین یک نمایش همزمان با اجرای صحنه ای

اجرای آنلاین یک نمایش همزمان با اجرای صحنه ای