مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:502022-01-03فرهنگي

مستند قاسم در اردبیل اکران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فیلم مستند قاسم همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اکران می شود.

- عبدالله بحرالعلومی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: اهالی فرهنگ و هنر در گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، برنامه های متنوعی را تدارک دیدند تا یاد و خاطره این سلحشور جبهه های حق علیه باطل را گرامی بدارند.

وی خون پاک حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را زمینه ساز سرنگونی داعش و پشتیبانی کنندگان آن توصیف کرد و گفت: خون پاک شهدای والامقام نه تنها عظمت انقلاب اسلامی بلکه پرچم اسلام و مسلمانان را در جهان برافراشته نگه داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ما امروز همه داشته های خود را مرهون ایثارگری های شهدای والامقام به ویژه شهید مجاهد جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستیم که در عین شجاعت و ایثار توانست برای جامعه اسلامی افتخار و آبرو خلق کند.

بحرالعلومی افزود: فردا در گرامیداشت سالگرد شهادت این فرزند رشید اسلام فیلم مستند قاسم در سینما انقلاب اردبیل اکران خواهد شد که هموطنان به صورت رایگان می توانند از ساعت 18 و 45 دقیقه در سینما انقلاب شاهد پخش این مستند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند قاسم در اردبیل اکران می شود

مستند قاسم در اردبیل اکران می شود