مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:502022-01-03سياسي

وقوع 267 مورد شکستگی و سقوط درخت در طوفان شب گذشته بندرعباس


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از اعلام 222 مورد شکستگی و 45 مورد سقوط درخت در طوفان شب گذشته خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از اعلام 222 مورد شکستگی و 45 مورد سقوط درخت در طوفان شب گذشته خبر داد.

مصطفی خادم صبح امروز (13 دی ماه) در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت بوستانها و فضاهای سبز شهری، اظهار کرد: با اعلام دستگاه های مربوطه در خصوص وقوع بارندگی شدید و طوفان اخیر و همچنین آماده باش کامل مجموعه شهرداری، گشت ها و اکیپ های مربوطه به منظور رفع مشکلات احتمالی فعال شده و به حالت آماده باش در آمده اند.

وی افزود: با شروع طوفان، رفع سریع مشکلات ناشی از سقوط یا شکستگی درختان و همچنین سایر حوادث حوزه فضای سبز در دستور کار این عوامل قرار گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همچنین عنوان کرد: بر اساس گزارش های اعلام شده، تاکنون 222 مورد شکستگی درخت بر اثر طوفان شب گذشته رخ داده که نیروهای مربوطه در حال جمع آوری شاخ و برگ هستند و بزودی پایان می یابد.

خادم بیان کرد: در همین زمینه، تاکنون 45 مورد سقوط درخت نیز اعلام شده که تمامی این موارد رفع و معابر مربوطه تا قبل از ساعت هشت صبح امروز(دوشنبه) بازگشایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 267 مورد شکستگی و سقوط درخت در طوفان شب گذشته بندرعباس

وقوع 267 مورد شکستگی و سقوط درخت در طوفان شب گذشته بندرعباس