مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:052022-01-03سياسي

آزادی 5 محکوم مالی به نیت سردا سلیمانی در آیین گلریزان «مهر فاطمی» یزد


همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی آیین گلریزان مهر فاطمی با حضور جمعی از نیکوکاران و مسئولین استان یزد برگزار شد و در این مراسم زمینه آزادی پنج محکوم مالی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی صبح امروز در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رشادت ها و اخلاق نیکوی این بزرگ مرد الگوی رفتاری مناسبی برای تمام دست اندرکاران نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: بیانات و سخنان ارزشمند این شهید بزرگوار در زمینه های مختلف سیاسی اخلاقی و اسلامی راهبردی است و در بسیاری موارد نقشه راه محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین نیکوکار در استان یزد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون  146 مددجو جرائم غیر عمدبا کمک خیرین و نیکوکاران از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

  مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت:  مبلغ بدهی این مددجویان مبلغ 580 میلیارد ریال بود که مبلغ 472  میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده  و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 108 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 محکوم مالی به نیت سردا سلیمانی در آیین گلریزان «مهر فاطمی» یزد

آزادی 5 محکوم مالی به نیت سردا سلیمانی در آیین گلریزان «مهر فاطمی» یزد