مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:052022-01-03سياسي

زنده جاوید کیست؟


حاج قاسم رفت، ولی راه سرخش پیش روی فرزندان رشید ملت قهرمان ایران است.

او اسوه ای حسنه برای جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انجمن قلم ایران به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدس المهندس، بیانیه ای صادر کرد.

مشروح متن این بیانیه به این ترتیب است: بسم الله الرحمن الرحیم زنده جاوید کیست؟ کشته شمشیر دوست کآب حیات قلوب، در دم شمشیر اوست گر بشکافی هنوز خاک شهیدان عشق آید از آن کشتگان، زمزمه دوست دوست در طلوع سپیده دم 13 دی ماه سال 98 ، داغی بزرگ و اندوهی جان کاه بر جان و جهان ملت ایران فرود آمد، و سردار محبوب دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به همراه یار و همسنگر صمیمی خویش ابومهدی المهندس به دست شب پرستان کوردل، به فیض شهادت نائل گردید.

شهادت مظلومانه جهان مردی که به راستی و درستی مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود، هر چند برای ملت راست قامت و سربلند ایران، داغی سنگین و خسرانی بزرگ بود، ولی این شهادت ، بشارت جاری شدن خونی تازه در رگ های مقاومت و دمیدن روحی تازه در کالبد انقلاب اسلامی بود.

سردار سربلند حاج قاسم سلیمانی که از پرورش یافتگان مکتب قرآن و عترت و از پرچمداران اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله بود، با شهادت در جان ملت ایران تکثیر شد و به جاودانگی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده جاوید کیست؟

زنده جاوید کیست؟