مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:102022-01-03فرهنگي

ماجرای جوانانی که فریب شهرت بازیگران را می خورند!


مجید رحمتی معتقد است علاقه مندان به بازیگری نمی دانند باید از کجا شروع کنند و عده ای از ناآگاهی این جوان ها سوءاستفاده می کنند.

- جی پلاس، مجید رحمتی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس تئاتر درباره ناآگاهی علاقه مندان به بازیگری، چگونگی راه های ورود سالم به این عرصه و سوءاستفاده هایی که در این مسیر از آنها می شود گفت: بهتر است صحبت هایم را با یک مثال شروع کنم.

مهر نوشت؛ روزی یک نفر در چین متوجه آگهی برای کلاس اژدهاکشی می شود.

او در این کلاس ثبت نام می کند اما بعد از فارغ التحصیل شدن می بیند که اصلاً اژدهایی وجود ندارد که او بخواهد آن را بکشد ولی در عوض اعتراض، خودش هم کلاس اژدهاکشی برپا می کند و هنرجو می گیرد.

حالا ملقمه و رنگانگی که در چند سال اخیر وارد بحث آموزش تئاتر هم شده حکایت همین مثال اژدهاکشی است که متاسفانه لطمه زیادی نیز به این حرفه می زند.

می بینیم که این روزها نه دانشگاه ها وضعیت آموزشی خوبی دارند و نه خود سیاستگذاران به این وضعیت سروسامان می دهند و به شکل بنیادی با این مشکلات روبرو می شوند و نظارت می کنند در عوض مدام در حال رشد آموزشگاه و کلاس های بازیگری هستیم.

وی ادامه داد: معضلی که در چندسال اخیر با آن روبرو هستیم حضور علاقه مندان به بازیگری است که نمی دانند باید از کجا شروع کنند و برخی از موسسات و آموزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جوانانی که فریب شهرت بازیگران را می خورند!

ماجرای جوانانی که فریب شهرت بازیگران را می خورند!