مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:252022-01-03سياسي

تفسیر موضوعی «نورالقرآن» در قم رونمایی شد


مراسم رونمایی از کتاب تفسیر موضوعی «نورالقرآن» تالیف آیت الله شیخ محمد یعقوبی با حضور جمعی از شخصیت های برجسته حوزوی در سالن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله محمد یعقوبی در قم، مراسم رونمایی از کتاب تفسیر موضوعی نورالقرآن تالیف آیت الله شیخ محمد یعقوبی با حضور جمعی از شخصیت های برجسته حوزوی در ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ قیس الطایی رییس دفتر آیت الله یعقوبی در ایران ضمن تسلیت سالگرد شهادت ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی، به توصیف ابعاد مختلف کتاب تفسیر نورالقرآن به عنوان یکی از تفاسیر مهم قرآن کریم در حوزه مسائل و ارتباطات اجتماعی بشر پرداخت.

وی افزود: روش آیت الله یعقوبی دراین اثر قرآنی حکایت از نگاه تازه ای دارد که به آن رسیده است و به اعتقاد بنده ایشان با دو نگاه عقلانی و الهامی به تفسیر موضوعی قرآن پرداخته است.

از نظر آیت الله یعقوبی اگر انسان بتواند با زبان و نگاه قرآن در حوزه روابط اجتماعی ارتباط برقرار کند، امکان رستگاری خود و جامعه را فراهم می سازد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر قطیش الموسوی نیز با اشاره به اینکه علمای امامیه همواره در طی دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر موضوعی «نورالقرآن» در قم رونمایی شد

تفسیر موضوعی «نورالقرآن» در قم رونمایی شد