مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:552022-01-03سياسي

حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود، گفت: دشمن با شهادت حاج قاسم تلاش کرد این رشته را پاره کند اما در اشتباه بود.

- ، غلامعلی حیدری ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال وبختیاری ولایتمدار و دوست دار نهضت مقاومت هستند، اظهار کرد: دشمنان فکر می کردند با شهادت حاج قاسم تفکر و مکتب ایشان حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نتوانستند مکتب عاشورا را از بین ببرند، عنوان کرد: حاج قاسم در مکتب عاشورا رشد یافت و مکتب ایشان همچون عاشورا جهانی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمریکا با فشار حداکثری در تلاش بود به ایران ضربه بزند اما موفق نشد، تصریح کرد: شکست آمریکا در فشار حداکثری موجب شد که دست به شهادت حاج قاسم بزند.

حیدری با اشاره به اینکه حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود، مطرح کرد: دشمن با شهادت حاج قاسم تلاش کرد این رشته را پاره کند اما در اشتباه بود.

وی ادامه داد: حمله ایران به عین الاسد و خروج آمریکا از افغانستان موجب شد اوضاع به نفع انصارالله رقم بخورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شکاف بین هم پیمانان آمریکا در منطقه و ضربه های سهمگین مانند سیل و سونامی بر پیکره آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود

حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود