مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:552022-01-03سياسي

سردار جوانی: حاج قاسم مرد تبدیل تهدیدها به فرصت بود


حاج قاسم مرد تبدیل تهدیدها به فرصت ها بود و این امکان را فراهم کرد که مقاومت یک روند روبه جلو و بی نظیر پیدا کند.

- سردار جوانی: "حاج قاسم" مرد تبدیل تهدیدها به فرصت بود معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم مرد تبدیل تهدیدها به فرصت ها بود و این امکان را فراهم کرد که مقاومت یک روند روبه جلو و بی نظیر پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اساسا قدرت یابی مقاومت به دوره مسئولیت حاج قاسم برمی گردد؛ به گونه ای که می توان گفت اگر امروز مقاومت یک مجموعه توانمند، کارآمد و موثر است، بی تردید حاج قاسم یک نقش راهبردی دارد.

وی افزود: اگرچه حرکت مقاومت اسلامی در منطقه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، اما در دوره مسئولیت شهید سلیمانی در مقاومت با جهش هایی مواجه هستیم، به گونه ای که امروز هم جغرافیای مقاومت وسیع تر شده و هم مجموعه هایی که در محور مقاومت هستند، از توانایی بسیار بالایی برخوردارند.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که در دوره فرماندهی حاج قاسم بر مقاومت، منطقه با توطئه های بیشماری، از جمله لشکرکشی آمریکا به منطقه، اشغال افغانستان و عراق، پیدایش جنگ های 33 روزه، جنگ های رژیم صهیونیستی علیه غزه و همچنین گروه های تروریستی، مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: حاج قاسم مرد تبدیل تهدیدها به فرصت بود

سردار جوانی: حاج قاسم مرد تبدیل تهدیدها به فرصت بود