مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:052022-01-03سياسي

دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند


جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند و خداوند هم به وعده خود عمل کرد و آن هم پیروز حق علیه باطل است.

- ایسنا/مازندران جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند و خداوند هم به وعده خود عمل کرد و آن هم پیروز حق علیه باطل است.

سردار فدوی در اجتماع مدافعان حرم استان بمناسبت دومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند ابتدا در دلشان شهید شده بودند و از خدا میخواستند که ان ها را ببرد و نوشته حاج قاسم هم نشان دهنده این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی میدانست که به قتلگاه خود می رود، تصریح کرد: بسیاری از شهدا هم قبل از اینکه جسمشان شهید شود دلشان پیش خدا رفته بود.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دلدادگان انقلاب اسلامی برای خدا با اخلاص و صدق کامل به این میدان ناشناخته شتافتند و حماسه آفریدند.

فدوی افزود: حماسه مردان دلیر باعث شد تا رییس جمهور آمریکا جلوی دوربین ها با صراحت اعلام کند که ما آمریکایی و همه هم پیمانان اروپایی و غیر اروپایی تصمیم گرفتیم و قصد داشتیم حکومت سوریه نباشد اما نتوانستیم چرا که ایران نخواست و از این قبیل اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند

دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند