مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:202022-01-03دانش

راه اندازی سامانه استعلام گواهینامه های دانشگاه تهران


رییس مرکز آموزش های کاربردی دانشگاه تهران از امکان استعلام گواهینامه های دوره های آموزش آزاد دانشگاه از جمله استعلام گواهینامه های MBA,DBA خبر داد.

- رییس مرکز آموزش های کاربردی دانشگاه تهران از امکان استعلام گواهینامه های دوره های آموزش آزاد دانشگاه از جمله استعلام گواهینامه های MBA,DBA خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیامک حاجی یخچالی با اعلام این خبر، گفت: به منظور بالا بردن ضریب امنیتی گواهینامه های دوره های آموزش آزاد دانشگاه تهران، سامانه استعلام رایگان دانشگاه تهران فعال شد.

وی افزود: سامانه استعلام گواهینامه های دوره های آموزشی دانشگاه تهران، این امکان را فراهم کرده است تا اصالت گواهی های صادره برای دوره هایی که از مراکز دانشگاه تهران صادر شده است، با کد ملی دانش پذیر قابل استعلام باشد.

دکتر حاجی یخچالی با بیان اینکه اجرای آموزش های آزاد در دانشگاه تهران توسط دانشکدگان و دانشکده ها صورت می گیرد، به جایگاه نظارتی دفتر آموزش های آزاد دانشگاه تهران بر حسن اجرای این دوره ها اشاره کرد و گفت: دفتر آموزش های آزاد، این نظارت را از طریق صدور مجوز لازم برای برگزاری این دوره ها و سپس نظارت بر حسن اجرای آنها انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه استعلام گواهینامه های دانشگاه تهران

راه اندازی سامانه استعلام گواهینامه های دانشگاه تهران