مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:252022-01-03اجتماعي

خلیج فارس متلاطم می شود/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا اواخر روز پنجشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

- ایسنا/بوشهر معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا اواخر روز پنجشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

زهرا راستگو دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا اواخر روز پنجشنبه به سبب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به مولفه شمال غربی خلیج فارس و سواحل و فراساحل استان بوشهر به تناوب مواج و متلاطم است.

پیش بینی می شود در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت باد در مناطق مرکزی و جنوبی خلیج فارس گاهی به بیش از 50 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از 3 و نیم متر افزایش یابد.

در این مدت وقوع پدیده مه شبانگاهی و صبحگاهی و کاهش دید افقی در سواحل و روی دریا پیش بینی می شود.

همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در سواحل استان بوشهر و روی دریا دور از انتظار نیست.

از روز دوشنبه تا روز پنج شنبه به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ترددهای دریایی به ویژه تردد شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی اجتناب شود چرا که احتمال غرق شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس متلاطم می شود/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

خلیج فارس متلاطم می شود/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند